Пятница, 03.05.2024, 06:47Вітаю Вас Гість | RSS
Оновлення сайту
Головна | | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25

» Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


13:04
Протокол педагогічної ради

Протокол

17. 03. 2020                                   с. Миколаївка                                         №

Засідання педагогічної ради

Голова Палій С. В.

Секретар Глушан Л. В.

Присутні: 15 членів педколективу:

Палій С. В.                                            Панасюк Г. Д.

Адамчук Л, М.                                      Адамчук В. Є.

Глушан Л, В.                                         Какай М. М.

Прокопчук Н. М.                                  Тимощук В. І.

Ковальчук Ю. В.                                   Мисюк О. В.

Людвічук Т. А.                                      Шевчук М. М.

Онищук Т. І.                                          Панасюк Г. Д.

Скрипниченко Н. Я.

Порядок денний:

1. Про організацію дистанційного навчання на період встановлення карантину в гімназії.

І. СЛУХАЛИ: Палій С. В., директора гімназії.

Найважливіші навички ХХІ століття – працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіа грамотним.

Зараз перед нами постало випробування, як відпрацювати ці навички разом зі здобувачами освіти під час дистанційного навчання. Від нас залежить, яка буде робота дитини, а завдання полягає в тому, щоб не лише дати навчальні матеріали дітям, а й допомогти, промоніторити успішність.

Що ж можна використовувати?

Кожен вчитель, хто має обліковий запис у Google, може ввійти у систему та створити свій «Клас», туди надсилати навчальні матеріали, завдання, спілкуватися зі здобувачами освіти.

Створити групу свого класу можна і у Viber-групі. Класний керівник створює групу, підключає всіх дітей класу та вчителів-предметників. Але у Viber немає можливості хронологічно відстежувати повідомлення.

Більшість дітей має Facebook , тому і тут можна створити закриту групу, бо вона дає більше можливостей для проведення онлайн-трансляцій. Є пропозиція поговорити з дітьми у телефонному режимі та домовитись про режим дистанційної роботи, бо в здобувачів освіти вималювалася картина про те, що це продовження канікул.

Для чіткого режиму дистанційного навчання необхідно сформулювати правила: уроки проводити  за розкладом очної форми навчання. Якщо роботу потрібно надіслати на перевірку, то до 16:00 наступного дня, коли буде той самий урок. Дитина має розуміти, що є чітка дата, до якої треба  виконати конкурсне завдання. Після виконання завдання здобувач освіти  обов’язково має отримати зворотній зв'язок. Якщо завдання творче, складне, потребує кількох редагувань, то вчитель має тримати зв'язок в процесі виконання. Бажано, щоб вчителі і здобувачі освіти побільше спілкувалися один з одним, тому в рекомендаціях  - спілкуватися в телефонному режимі, по Viber-звязку або , якщо буде змога, робити пряму трансляцію. Зручно це робити у формі прямого ефіру в закритій групі у фейсбуці.

Трансляція — гарний інструмент для моніторингу, але із-за недостатнього технічного обладнання  її буде зробити в наших умовах важко, тому є інші способи спілкування.

Виступили: Панасюк Г.Д., заступник директора гімназії з ОП

Як перевірити виконані завдання ?

Це залежить від формату завдання, яке потрібно перевірити. Якщо творчі роботи — можна пересилати у формі Googlе-презентації, письмові — у формі Googlе-документа. Якщо немає Інтернету у дитини, можна використовувати класичні стандартні завдання з підручників. Поскільки у закладі дітей небагато, необхідно організувати індивідуальну роботу з кожною дитиною, обов’язково зацікавивши її. Спробувати можна формат «Поставте три запитання вчителю». Здобувач освіти читає параграф. Коли щось не зрозуміло — прописує це у файлі. Для дітей, які проживають у Миколаївці, встановимо поштову скриньку. В зазначений час здобувачі освіти вкидатимуть туди файли з роботами. Буде домовленість про те, щоб через деякий час перевірені роботи забиралися.

Діти також можуть скористатися форматом телеуроків. Графік уроків класним керівникам надіслати у групу та обов’язково погодити з батьками проте щоб вони прослідкували перегляд телеуроків здобувачами освіти.

Як подавати матеріал?

Теорію можна подати через готовий відео контент, який знаходимо на You Tube. Після відео даємо практичні завдання. Є освітні ресурси, які забезпечать нас готовими вправами з різних предметів, та ще й можливістю автоматичної перевірки системи знань: learningapps.org, WebPen.com.ua та інші.

Потім після перегляду теоретичного матеріалу та перевірки знань потрібно дати контрольну вправу для того, аби отримати розуміння, наскільки дитина добре опанувала тему.

Щоб перевірити знання, можна використовувати безкоштовні тестові сервіси, як от Class Time. Вчитель може використати 9 абсолютно різних і нестандартних запитань. Є завдання на встановлення відповідності, є такі, на які потрібно дати розлогу відповідь на запитання. Тести можна продумати і самому вчителеві.

Про розклад он-лайн уроків. Якщо дитина в он-лайн режимі буде працювати всі 7 чи 6 уроків за розкладом очної форми навчання, то вона цього навчання не витримає. 45 хвилин перед монітором, а потім ще домашні завдання — буде перевантаження. Тому важливо знайти баланс. Є пропозиція відеозв’язок скоротити до 20 хвилин, решта часу дитина нехай проводить як виконання домашнього завдання. Пропонуючи он-лайн відео уроки, пам’ятаймо про те, що у дітей розумове навантаження повинно чергуватися із фізичною активністю.

Даючи завдання здобувачам освіти, вчитель-предметник має чітко і зрозуміло формулювати їх: не опрацювати параграф, а прочитати, скласти схему чи таблицю, чи стрічку подій, чи переказати головні події і т. д.

Щоб закрити потреби дистанційного навчання, не потрібно на дітей вивалювати всі можливі Інтернет-ресурси, достатньо 2-3. Так із завданнями: достатньо 1-2, аби переконатися, що здобувач освіти матеріал опрацював. Прочитати лише параграф — нічого не навчитися. Як із кожним матеріалом, з ним треба щось зробити. Коли дитині даємо читати самостійно параграф, має ще бути завдання творчого характеру.

Підручник є єдиним джерелом інформації, коли у здобувача освіти немає гаджета. А такі діти у нас є. Тоді вона нехай за ним вчиться. Надолуження буде після того, коли буде відновлено навчання. 

УХВАЛИЛИ:

1. З метою відпрацювання навчального матеріалу в період карантину використовувати запропоновані платформи та програми для он-лайн уроків, тестувань, виконання творчих завдань, відео зйомки та зв'язок по скайпу.

2. Класним керівникам:

2.1. Організувати спільноти в соцмережах, мобільних додатках;

2.2. Надати покрокові інструкції  батькам та дітям стосовно того, як організувати самостійну роботу вдома, дотримуючись звичного режиму як при очному навчанні.

3. Надавати перевагу усним видам роботи, з метою подолання швидкої втомлюваності зменшити обсяг та кількість завдань.

4. Вчителям-предметникам подавати класним керівникам інформацію про відпрацювання навчального матеріалу здобувачами освіти в режимі дистанційного навчання.

5. З метою виконання календарно-тематичних планів вести чіткий облік опрацьованих тем здобувачами освіти та їх досягнень

 

Голова                           Палій С.В.

Секретар                        Глушан Л. В.

 

 

Переглядів: 328 | Додав: nikchkola | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Май 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz